נסיעה לחו"ל נשמעת חלומית לרובנו כאשר אנו מדמיינים את המלון והטיולים האין סופיים במקומות אקזוטיים רחוקים. רבים רואים בנסיעה לחו"ל חלק בלתי נפרד משגרת החיים המאפשרת לנוח ולהירגע מחיי היום יום העמוסים שאני מצויים בהם. לרוב נסיעה כזו תהייה מתוכננת מראש על כל פרטיה, אנו נדאג להזמין טיסות ליעד הנבחר, מלון ורצוי מפואר ומפנק עם כל המתקנים כמו בריכות, מרכז ספא ומתקנים אחרים. השכרת רכב בחו"ל הוא אחד מהדברים שגם להם נדאג. וכמובן עלינו לדאוג שהרכב שנשכיר יהיה מתאים לצרכנו ולא פחות חשוב גם יפנק אותנו כבי להעצים את החוויה. לנהוג במכונית הזהה לרכב המשפחתי שלנו לא יוסיף דבר לנסיעה לחו"ל, אך את נשכיר רכב מפנק נהנה יותר מהדרך.

כאשר משכירים רכב כדאי להתאים אותו לסוג הטיול אותו אנו מתכננים. אם אתם מעוניינים להגשים חלום ישן ולנהוג בכבישים מהירים ומפותלים אירופה זה המקום בשבילכם ולצורך כה בעת השכרת רכב בחו"ל נדאג להשכיר רכב ספורטיבי. הכבישים המהירים בגרמניה המוכרים בשם "אוטבאן" (Autobahn) ידועים בכך שלא קיימת הגבלת מהירות בחלק ניכר מאורכם והם מתוחזקים להפליא. חובבי הנהיגה המהירה מגיעים לשם בדרך קבע כדי לטעום מעט מחוויות הנהיגה במהירויות גבוהות יותר מהמותר בישראל ומכבישים חלומיים ללא בורות ופניות חדות. כביש זה הינו מרובה מסלולים שהמסלול הימני ביותר מוקדש לאיטיים שבנהגים ואילו ככל שנתקדם שמאלה נמצא את חובבי המהירות האמיתיים שטסים נמוך על הכביש.

טיול באירופה לא חייב להיות רק לחובבי המהירות שבייננו. גם בעלי משפחות או זוגות רומנטיים יכולים ליהנות מטיול המשלב נהיגה ברחבי אירופה. ברחבי אירופה פרוסים נופים מדהימים ובתוכם נופים עוצרי נשימה. למרות שאירופה גשומה ברוב ימי השנה אנו ממליצים לכם באם ידכם משגת להשכיר רכב בעל גג נפתח. רכב בעל גג נפתח יעצים את החוויה ויחבר אתכם לנופים המדהימים בעוצמה רבה וכאשר מזג האוויר מתקרר או נעשה גשום פשוט סוגרים את הגג. ישנו מסלול נוף מהמם המחבר את סן טרופז ומונקו, אורכו של המסלול הוא מאה ועשרים קילומטר בלבד הנמשכים לאורך גבולה של איטליה. הנוף הציורי לאורך כביש זה נחשב לאחד היפים והמפורסמים בעולם. חלקו של הכביש יהיה העל שני נתיבים בלבד ואילו חלקו יהיה בעל ארבעה נתיבים. הכביש עובר לאורך נופים מדהימים של הים התיכון ורוח הים ממלאת את האוויר בריח קסום.
אם אתם נמנים על ציבור אנשי העסקים הנוסעים בצורה סדירה לחו"ל לצורך עבודתם אז השכרת רכב בחו"ל היא דבר מן השגרה עבורכם. אנשי עסקים דואגים כי הרכב ימתין להם בשדה התעופה ולעיתים שהחזרתו תתבצע במיקום אחר על פי תכנון לוח הפגישות העמוס שלהם כדי למנוע בזבוז של יום על מנת להחזיר את הרכב ליעד מוצאו.

יעדים זולים השכרת רכב ביוון, הולנד, אנגליה, ארה"ב, איטליה