מטיילים רבים הטסים לחו"ל מבססים את הנופש שלהם על ניידות בין מקום למקום. אין ספק שרעיון השכרת רכב בחו"ל, הוא פתרון זמין ונוח לטיול נעים וחלק. אומנם יש כמה דברים שצריך לשקול לפני בחירת חברת ההשכרה ממנה בוחרים לקבל את השירות. לא תמיד צריך להסתמך רק על המחיר הזול ביותר אלא גם על אמינות החברה בכדי שהטיול אכן יהפוך לחוויה מהנה ולא חלילה יהפוך לסיוט בין מוסכים וחיפוש תחנות שירות של חברת ההשכרה בחו"ל.

שיקולי הבחירה הנכונים
כאשר בוחרים חברת השכרת רכב בחו"ל, השיקול החשוב ביותר הוא כמות פריסת הרשת ברחבי המדינה בה מטיילים. כך שבמידה ויש תקלה ברכב תוכלו למצוא תחנת שירות קרובה להחלפת הרכב ללא בעיות, מעבר לכך חברות רבות פועלות גם מן הארץ ונותנות שירות טלפוני, לאלו שיש בעיות שפה והתקשרות, כדאי לשקול בחירת חברת השכרה עוד לפני הטיול מהארץ. שירות 24 שעות הוא עוד שיקול חיוני מאחר ובהרבה טיולים אנשים עושים נסיעות ליליות ארוכות, הדבר יכול רק להועיל.

בבחירת רכב יש לחשב מראש כמה פרטים הכרחיים שיהפכו את הנסיעה לנעימה ונכונה לחופשה המתוכננת. למשל, כמו כמות הנוסעים ואופי הטיול. אם מדובר בהרבה נוסעים כדאי להשכיר רכב גדול ומרווח כך שכולם יהנו מנסיעות, גם ארוכות. אם עושים טיולים בשטח , כדאי לבחור רכב עם אווירודינאמיקה מתאימה לכל סוגי השטח שלא יעשו תקלות ויוכל לעמוד בעומס.

הרבה אנשים שוכחים לקחת בחשבון את כמות המטען ברכב, ככל שמספר הנוסעים גדל כך גם כמות המטען, כדאי לחשב זאת מראש כדי שהנוסעים מאחור לא יסבלו ממזוודות ותיקים עליהם.

טיפ חשוב ביותר תוך השכרת רכב בחו"ל, הם בדיקת הרכב לפני יציאה מהחברה המשכירה, על כל פרטיו. רצוי גם לבדוק אם הרכב עבר תאונות קודמות, לראות מה הקילומטראז' שעבר הרכב, להתניע אותו לראות שהוא לא עושה רעשים מוזרים וכו'. כדאי לבדוק את הצמיגים. שלחץ האוויר בהם תקין, שהם לא שחוקים מדי ובקיצור שהרכב נראה ומרגיש כמו רכב שיכול לעמוד בטיול שאתם מתכננים לו. יש לזכור שחברות השכרת רכב בחו"ל משכירים רכבים לאנשים רבים, ולכן על הרכב המיועד עברו הרבה ידיים קודמות, בדיקה אישית שלכם תיתן את המילה האחרונה.