כמה טיפים חשובים לקראת השכרת רכב בארה"ב אם אתם נוסעים לשם לטיול.  את האוטו בארה"ב, שהוא לרוב סטיישן, מחזירים מלא בדלק. היום גם באירופה הנהיגו זאת ברוב החברות. כאשר אתם מחזירים את הרכב, יש להחזירו עם מיכל דלק מלא – אם החברה תאלץ לעשות זאת במקומכם כי החזרתם מיכל לא מלא, אתם תשלמו תעריף כפול על הדלק החסר. בארה"ב יש פתרון מקובל, ומאד אמריקני לנושא הזה: חברות השכרת רכב בארה"ב מאפשרות לכם לשלם מראש על הטנק החסר, וככה לא תצטרכו לשלם על הדלק החסר / למלא את המיכל על מלואו בסוף ההשכרה. חשוב לקבל אישור שהכל תקין לאחר שהחזרתם את הרכב – שלא יבואו אליכם בטענות אח"כ, בהתאם לתנאים. חשוב מאוד לבצע סקירה של הרכב כשאתם מקבלים אותו, כי לפעמים לא תשימו לב לאיזה בעיה. האמריקנים מאד קפדנים לחוקים ולא יתגמשו איתכם: יש בעיה? רשמו אותה על כרטיס השכרת רכב בארה"ב, כדי שלא יגידו שלא היה קודם וכו'.

כיום ניתנת האופציה לבצע השכרת רכב ליעדי ארצות הברית מהארץ בטרם תגיע ליעד, את ההזמנה ניתן לבצע דרכנו או לחילופין אצל סוכן הנסיעות במסגרת רכישת כל שירותי התיירות, כגון: רכישת טיסות לניו יורק (שנחשב לפופולארי יותר) או יעד אחר ברחבי אמריקה הצפונית + השכרת רכב בארה"ב + לינה במידה ויש צורך בכך.

בדרך כלל הזמנה של רכב שכור בחו"ל עדיף לעשות מהארץ, וזאת בגלל המחירים הטובים שנהנים מהם ספקי התיירות המקומיים בישראל, שמוכרים לסוכני הנסיעות והצרכנים, באתרנו תוכל לבצע השכרת רכב ישירות מחברת ההשכרה ללא תיווך וללא עלויות נוספות.

כמובן שחשוב מאוד בעת ההזמנה אתה תבצע און ליין או אל מול סוכן הנסיעות, לדאוג לכל הביטוחים שבהם יש שימוש בכל הקשור בצורה כזו או אחרת לתחבורה ונהיגה בארה"ב, אנו בישראל אולי רגילים ללא מעט דברים שמהם נהנים גם הציבור האמריקאי, אך קחו בחשבון שכל הקשור לנהיגה ונסיעה הן ברכב פרטי והן ברכב שכור, שונים שמיים וארץ, לדוגמא: במרבית מהמקומות בארה"ב ניתן לפנות ימינה ברמזור אדום, תוך הקפדה על זהירות מריבת שאין רכב אחר שנכנס לצומת, תסכימו איתנו שבמידה ודבר שכזה היה קורה בישראל, החיים שלנו היו הופכים לקלים הרבה יותר בכל הקשור לנהיגה.

וודאו את שעות הפעילות של הסניף כדי שתוכלו להחזיר את הרכב בזמן ללא קבלת קנסות. בארה"ב, בניגוד לאירופה, בד"כ חברות השכרת רכב בשדה התעופה פועלות 24 ביממה. חברות ההשכרה בארה"ב מבטחות את הרכב בביטוח חובה, מקיף וצד ג', ככה שאם השתתפתם בתאונה אתם מכוסים – אולי פרט להשתתפות עצמית. דווחו על כך לחברה האמריקנית כמה שיותר מהר.