השכרת רכב באוסטרליה
אוסטרליה מהווה יעד נפלא לטיולים והיא מתאימה לזוגות, משפחות, יחידים, חברים ועוד. משום ששטחה של אוסטרליה גדול מאוד, מומלץ להשכיר רכב מחברה מנוסה ומקצועית אשר עוסקת בתחום במשך שנים רבות.
חברה מקצועית תעניק שירות למעל 100 מדינות, עובדיה ידברו בעשרות שפות והיא תדאג לכל הביטוחים הדרושים (ביניהם יהיו – ביטוח תאונות, ביטוח מע"מ, ביטוח במקרה של גניבה, ביטוח צד שלישי, שירות תיקונים ועוד). כמו כן, תהיה החברה זמינה במשך כל שעות היממה, 7 ימים בשבוע והיא תספק שירות יעיל ומהיר. חברה מקצועית תציע ללקוחותיה בחירה בין מגוון רכבים – תוכלו להשכיר רכבים גדולים, בינוניים, קטנים, יוקרתיים ועוד, המחירים יהיו הוגנים וכל מטייל יוכל למצוא את הרכב אשר מתאים לו, ליעדו ולתקציבו. אחד הדברים הקשים בטיסה לאוסטרליה הוא אורך הטיסה. הטיסה הארוכה אורכת כ- 20 שעות וכוללת עצירת ביניים במזרח הרחוק. הישיבה הממושכת תקשה על כולם – על ילדים, צעירים ומבוגרים. באמצעות השכרת רכב, תוכלו להקל על עצמכם – במידה ותשכירו את הרכב בארץ, תוכלו לקבל אותו לאחר הנחיתה. בצורה זו לא תצטרכו להיסחב עם המטען באוטובוסים ולא תצטרכו לחכות למונית ולשלם סכום כסף גבוה. הרכב המאובזר במערכת ניווט יסייע לכם להגיע לכל יעד – כולל אל בית המלון שלכם, וסביר להניח שלאחר הטיסה תהיו זקוקים למנוחה.

מגוון אתרים מרתקים
באמצעות השכרת הרכב תוכלו להספיק לבקר במגוון אתרים וליהנות משפע אטרקציות מבלי להיות תלויים בשעות התחבורה הציבורית. במידה ותרצו להישאר באתר זמן ממושך יותר, תוכלו לעשות זאת ללא כל בעיה.הנופים המקסימים, העיירות בהן תצפו במהלך הנסיעה, הערים המרכזיות, הפרברים ועוד, יגרמו לכם לעונג רב.
תוכלו לבקר בבית האופרה של סידני אשר הפך לסמל המפורסם ביותר של העיר. בית האופרה ניחן בארכיטקטורה מרהיבה, תוכלו להצטרף לסיור מודרך וללמוד על ההיסטוריה של הבניין, תוכלו לצפות במופעים ועוד. כמו כן, תוכלו לבקר ב –" The Rocks", שכונה אשר היוותה מקום מפגש לשיכורים, פושעים ועוד. המקום שופץ וכיום הוא מהווה אתר תיירות צבעוני. תוכלו לבקר במקום, לשבת במסעדות, בתי קפה ולספוג את האווירה. נוסף על כך, תוכלו לבקר בחופה המפורסם של סידני. החוף מושך תיירים, גולשים והוא גדוש במסעדות, חנויות ואנשים אשר באים לשכב על הבטן, ליהנות מהחוף או לטייל בטיילת הדרומית לחוף. בין מגוון הפעילויות הנוספות – תוכלו לבקר באקווריום של סידני, בפארקים ועוד.

כמה הנחיות לפני היציאה לדרך
מומלץ לשכור רכב אוטומטי משום שנהיגה מתבצעת בצד שמאל של הכביש. כמו כן, חשוב שתזכרו לא לרדת מהכבישים הסלולים משום שהמרכב התחתון לא מכוסה בביטוח. נוסף על כך, יש לדאוג למלא את הדלק, המים ועוד לפני היציאה לדרך משום שבאזורים רבים אין תחנות דלק והמכוניות אשר עוברות שם מעטות.
..

.