השכרת רכב בניו זילנד
ניו זילנד היפיפייה ובעלת השטח העצום, מושכת תיירים רבים מכל רחבי העולם. הסיבות לכך רבות – ניו זילנד מציעה למטיילים שפע אפשרויות, ביניהן יכולים המטיילים ליהנות מטבע פתוח, נופים מרהיבים, אטרקציות מרתקות, עיירות פסטורליות, טרקים מרגשים (כמו למשל טרק הרוטברן, טרק הקלפר ועוד), טיפוס הרים, טיפוס או הליכה על קרחונים, רפטינג קייקים וסירות מרוץ, צניחה חופשית, באנג'י , מצנחי רחיפה, דאונים, סירות ג'ט, שמורות טבע נפלאות, הרים בעלי פסגות מושלגות, יערות גשם, חופים מדהימים, מפלים של מים חמים, מערות, נהרות, צפייה בדולפינים, אריות ים וכלבי ים, שייט אשר כולל צפייה בלוויתנים ענקיים ועוד.

כמו כן אפשר לעשות קמפינג במקומות שמיועדים לכך, ללון בבתי מלון, אכסניות ועוד. אם אתם רוצים לשפר את הטיול שלכם ולנוע בצורה נוחה מבלי להיות תלויים באוטובוסים התיירותיים, תוכלו להשכיר רכב. באמצעות הרכב תוכלו להגיע לכל אתר במהירות ובקלות (משום שהרכב יכלול מערכת ניווט).
לבחור בחברה איכותית ולנסוע לטייל בראש שקט !
חברה איכותית אשר מספקת שירותי השכרת רכבים, תוכל להציע לכם בחירה בין מגוון סוגי רכבים, כך שכל אחד יוכל למצוא את הרכב במתאים ביותר. תוכלו להשכיר רכבים קטנים ונוחים, רכבים גדולים אשר מתאימים למשפחות ועוד. חשוב לבחור בחברה וותיקה אשר עוסקת בתחום במשך שנים רבות ומעניקה שירות למדינות רבות ברחבי העולם. כמו כן, חשוב לבחור בחברה אשר מספקת ביטוחים (ביטוח למקרה של גניבה, ביטוח צד שלישי, ביטוח תאונות, ביטוח מע"מ), שירותי תיקונים, עובדת במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מעניקה שירות יעיל ומהיר וגובה מחירים הוגנים. מומלץ מאוד להשכיר את הרכב בארץ ולקבל אותו מייד לאחר הנחיתה – כך לא תצטרכו לשלם עבור מוניות ולא תצטרכו להיסחב עם הציוד הכבד בתחבורה הציבורית. במידה ובחרתם להשכיר רכב, יהיה עליכם ללמוד את חוקי התעבורה (משום שחוקי התעבורה משתנים ממקום למקום), בצורה זו תוכלו לשמור על עצמכם ולא לקבל קנס. יש לציין כי הכבישים מתוחזקים בצורה טובה במרבית חלקי המדינה וקל להתמצא בדרכים משום שיש שילוט מסודר. נוסף על כך, באי הצפוני יש מעט כבישים ורכבים.
לטיול יצאנו, רכב איכותי שכרנו והספקנו ליהנות במגוון אתרים ומקומות
טיול בניו זילנד היפה ומלאת האפשרויות, מתאים לקבוצות, בני זוג, חברים, משפחות ועוד, ובאמצעות רכב מתאים תוכלו להיות יחדיו מבלי להדחק בין שאר המטיילים וליהנות מזמן איכות זה עם זה. הרכב יקל עליכם למצוא את האתרים במהירות, גם אם הנסיעות יהיו ארוכות. בצורה זו, תוכלו להספיק לבקר באתרים רבים וליהנות ממגוון אטרקציות נפלאות שיש לניו זילנד להציע. כמו כן, לא תהיו תלויים בזמני התחבורה הציבורית, ובמידה ותרצו להישאר באתר מסוים זמן ממושך יותר, תוכלו לעשות זאת ללא כל בעיה.