אם אתם מעוניינים לטייל בפריז, לבקר במגוון האתרים הייחודיים אשר נמצאים בה, ליהנות משפע האטרקציות (כמו למשל הליכה לפארקים, טיולים בסמטאות העיר ועוד) ואף לצאת ממנה, מומלץ עבורכם להשכיר רכב. כיום, קל מאוד להשכיר רכבים מגוונים ואיכותיים ובאמצעות מערכות הניווט הקיימות ברכב, ניתן להתמצא בעיר ללא כל בעיה ולא להיות תלויים בתחבורה הציבורית, בצורה זו מתקצרים זמני הנסיעה בצורה משמעותית והטיול הופך להיות פשוט, זורם ומהנה יותר (הגמישות תאפשר לכם לבחור בבית מלון אשר נמצא מחוץ לעיר, לצאת למסעדות אשר נמצאות במרחק רב מכם, לחזור ממקומות בילוי בשעה אשר מתאימה לכם, ליהנות מפרטיות ועוד).

נוסף על כך, תוכלו להשכיר את הרכב משדה התעופה, בצורה זו לא תצטרכו להיסחב עם המזוודות באוטובוסים ולהדחק בין האנשים ולא תצטרכו להזמין מונית. כל ההטבות הללו יקלו על יומכם הראשון במדינה הזרה. נוסף על כך, תוכלו לעצור את הרכב במהלך הטיול (אם אתם בעלי משפחות הדבר יקל עליכם מאוד), תוכלו לצלם את הנופים ועוד.

במידה והחלטתם להשכיר רכב בפריז, חשוב שתפנו אל חברה מקצועית וותיקה אשר מספקת שירותי השכרת רכבים במשך שנים, עובדת עם מגוון סוכנויות במקומות שונים בעולם, גובה מחירים הוגנים ומקפידה על עמידה בזמנים. כמו כן, יהיה עליכם להכיר את חוקי התעבורה של המדינה, להתמצא בשלטים ולשמור על כל חוקי הבטיחות.

הנסיעה בפריז לעומת הנסיעה בישראל – בפריז התנהג כפריזאי !
למרות שהנהיגה בישראל, בפריז או בכל מקום אחר בעולם היא אותה הפעולה, היא משתנה ממקום למקום. השינויים נובעים ממזג האוויר – במזג אוויר גשום בו השמיים מעוננים, יש לנהוג בצורה איטית יותר ולהדליק תאורה מתאימה, כמו כן, הנסיעה משתנה בהתאם לאזור הנסיעה – כאשר נוהגים בעיר ניתן לנהוג מהר יותר מאשר כאשר נוהגים בעיר קטנה או בכפר. כאשר נוהגים בפריז, יש לקחת בחשבון שהמשטרה מבצעת מארבי לייזר באזורים תיירותיים ויש לשים לב לחוקי הכביש, לדוגמא – אם תראו פס לבן כפול על כביש מהיר, יהיה עליכם לנסוע באיטיות ומותר להיכנס ולצאת מהנתיב בכדי לעקוף רכב אחר. אם קרה וקיבלתם דוח על מהירות, תוכלו לשלם אותו רק במקום (המחיר עשוי להגיע לכ- 400 יורו), חשוב להיות ערים לכל החוקים והדקויות בכדי לשמור על הביטחון.
לנסוע רק עם חברה מנוסה
בכדי להיות בטוחים לגמרי, יהיה עליכם לבדוק בדיוק איזה רכב הזמנתם, היכן תקבלו את הרכב, באיזה תאריך ושעה תקבלו אותו ומתי בדיוק יהיה עליכם להחזיר אותו (תאריך ושעת ההחזרה). כמו כן, יהיה עליכם להתעדכן בנוגע לשינויים בשעות. נוסף על הפרטים הללו, יהיה עליכם לבדוק את החוקים במדינה ואת תנאי ההחזרה של הרכב (התנאים משתנים מחברה לחברה). בצורה זו יהיה הטיול שלכם מהנה, זורם ורגוע.