השכרת רכב בניו יורק – השכירו רכב ואולי תצליחו לעמוד בקצב של העיר הזו !
ניו יורק הפופולארית נמצאת בחוף המזרחי של ארה"ב והיא אחת המדינות הגדולות, המפותחות והעשירות ביותר בארצות הברית. העיר מושכת אליה אינספור מבקרים. ניתן להבין זאת משום שאפשר למצוא בה מגוון אטרקציות – חיי לילה סוערים, בתי קפה, מסעדות, מועדונים, אתרי תרבות, מופעי מוסיקה במגוון סגנונות, הופעות רוק ופופ של האמנים הפופולאריים ביותר, סרטים, הצגות, מחזות זמר, אתרי קניות מפורסמים אשר מציעים את המותגים הנחשקים ביותר, אתרים מושקעים כמו דיסניוורלד אשר מושכים אנשים מכל הגילאים – מילדים קטנים ועד למבוגרים, מוזיאונים, פארקים ועוד.

משום שההיצע כל כך גדול והאפשרויות לא נגמרות, מומלץ להשכיר רכב ולנוע בדרכים באופן עצמאי, ללא תלות בתחבורה ציבורית או מוניות יקרות. כך, תוכלו לבקר במגוון אתרים, תחסכו זמן יקר ולא תסתבכו בדרכים (משום שהרכב יכיל מערכת ניווט). במהלך הנסיעה, תוכלו לעצור עצירת נוחות, תוכלו לעצור בכדי לצלם את הנופים, בכדי לקנות שתייה ומזון או בכדי להתרענן ולנוח.
אפשרויות העצירה הללו, יקלו עליכם ועל הילדים שלכם (במידה וכמובן נסעתם עם ילדים). יש לציין כי החנייה במנהטן תהיה יקרה ויהיה עליכם לשלם אגרה בעת היציאה מהעיר.

לבחור בחברה מקצועית בלבד
הטיסה לניו יורק ארוכה מאוד, היא עורכת כ- 16 שעות בערך. בכדי להקל על עצמכם, תוכלו להזמין את הרכב מהארץ ולקבל אותו מייד לאחר הנחיתה בשדה התעופה. משם תוכלו להמשיך ישירות לבית המלון, לנוח ולהתאושש. חשוב מאוד לקבל שירות מחברה מקצועית וותיקה אשר מעניקה שירות למעל 100 מדינות, דוברת עשרות שפות ומחזיקה במגוון רכבים. כך, תוכלו לבחור ברכב המתאים ביותר. (יש לבחור בחברה שמחזיקה רכבים גדולים למשפחות, רכבים בינוניים, רכבי יוקרה, רכבים קטנים ונוחים ועוד). כמו כן, יש לפנות לחברה אשר מספקת שירותים במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ומעניקה ללקוחותיה את כל הביטוחים החשובים – ביטוח לתאונות, ביטוח מע"מ, ביטוח גניבה, ביטוח צד שלישי ומספקת שירותי תיקונים.
חשוב לדעת כי חברות רבות אינן משכירות רכבים לנהגים מתחת לגיל 25, אך יש חברות שיסכימו להשכיר רכב לצעירים תמורת תוספת מחיר.
בדקו את הרכב והכינו את עצמכם לנסיעה בניו יורק !
כדאי לכם ללמוד את חוקי התעבורה לפני שתגיעו לניו יורק, הסיבה לכך היא שחוקי התעבורה משתנים ממדינה למדינה.

כמו כן, מומלץ לבדוק את הרכב בעת קבלתו – בדקו שהוא לא שרוט או חבול, בדקו שיש צמיג נוסף עם אוויר, בדקו שיש משולש בטיחות, ציוד להחלפת גלגלים, בדקו שהאורות, הברקסים, הצופר והמגבים תקינים, אם יש לכם שאלות בנוגע לתפעול הרכב – שאלו את נציג החברה עד שתבינו הכל ובדקו שאתם מחזיקים ברישיון הרכב ובמסמך האחריות שלו.