השכרת רכב בהונגריה – אתם חגורים ? מוכנים ? יוצאים לדרך !
אם החלטתם לטייל בהונגריה, תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות, כמו למשל – סיור מאורגן בפרלמנט (הסיור ניתן בשפות שונות), תוכלו לבקר במערכת הנטיפים בבודפשט, תוכלו לנוח באגם בלטון, לבקר בבית הקברות קרפסי (בית הקברות הוקם בשנת 1847) – בו קבורים מדינאים, סופרים, שחקנים, פילוסופים ועוד, תוכלו לבקר באי מרגיט הירוק שהוא פארק גדול אשר משמש לפעילויות ספורט, פיקניקים, טיולים ועוד, תוכלו לצפות בפסלים, אנדרטאות מימי הביניים, מגדל המים האוקטגוני, מזרקת המוסיקה, גן נוי יפני, גן חיות אשר כולל עופות מים ועוד, תוכלו לבקר בגשר השלשלאות אשר נמצא על נהר דנובה ומחבר בין חלקי בודפשט, תוכלו לבקר במבצר סיטדלה אשר נמצא על גבעת גלרט – תוכלו לעלות עליו ברגל או להגיע באמצעות מונית או אוטובוס תיירים, תוכלו להביט על מבני היוקרה אשר נמצאים לצידו (שגרירויות מאכלסות את המקום) ועוד.

כמו כן, רצוי מאוד לבקר באנדרטת הנעליים אשר הוקמה לזכר הקורבנות היהודים על גדת הדנובה, האנדרטה נמצאת כ – 300 מטר דרומה מבית הפרלמנט. באנדרטה תוכלו להביט על מעל לשישים זוגות נעליים משנות הארבעים. נוסף על כך, תוכלו לבקר באנדרטת הגיבורים (בעיקר ביום א) ולצפות בכלות וחתנים אשר מגיעים בכדי להצטלם. כמו כן, תוכלו לראות את שיירות הרכבים, האוטובוסים מלאי התיירים, תוכלו לבקר בכנסיות וללמוד מעט על הטקסים והדת, תוכלו להיכנס אל המוזיאון לאומנות יפה ואל היכל האומנות אשר משקיפים על בניין השגרירות של סרביה ועוד.

כמובן, שתוכלו לבקר במגוון אתרים נוספים והשכרת המכונית תקל עליכם להגיע אל היעדים, תחסוך לכם זמן ותסייע לכם להתמצא בדרכים (משום שהיא תכלול מערכת ניווט).
הרכב מקל עליכם בגדול תוכלו להזמין את הרכב מראש ולאסוף אותו משדה התעופה. משם תוכלו להמשיך אל בית המלון שלכם. באמצעות הרכב לא תצטרכו להזמין מונית או לנוע עם הציוד בתחבורה ציבורית.

הונגריה מתאימה לזוגות, משפחות, יחידים או קבוצות חברים ובאמצעות חברה טובה אשר משכירה רכבים, תוכלו למצוא רכב אשר יענה על הצרכים שלכם – יתאים ליעד, למספר האנשים ויאפשר לכם לנסוע בנוחיות. חשוב מאוד לפנות אל חברה איכותית אשר עובדת עם מגוון מדינות ומעניקה שירות בעשרות שפות. חברה מנוסה וותיקה תדאג לכל הביטוחים הדרושים (ביניהם יהיו ביטוח מע"מ, ביטוח צד שלישי, ביטוח גניבה וביטוח תאונות). כמו כן, החברה תספק שירותי תיקונים ותעניק מענה במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. מומלץ לבדוק מספר חברות, להשוות את תנאי ההשכרה והמחירים ולבחור בחברה המתאימה.

בטיחות בדרכים – שמרו על עצמכם
חשוב מאוד לשמור על הבטיחות בדרכים וללמוד את חוקי התעבורה של הונגריה מבעוד מועד. (יש לזכור כי לכל מדינה יש חוקים שונים). בצורה זו תוכלו לשמור על עצמכם, תמנעו תאונות ולא תקבלו קנסות.