השכרת רכב בגרמניה

אין ישראלי אחד שחוזר מגרמניה ולא מספר בתדהמה כיצד הוא טס על האוטובונדס (האוטוסטרדה הגרמניה המשובחת שידועה בעיקר בשל העובדה שאין בה הגבלת מהירות…) במהירות של מאתיים קילומטרים לשעה וראה לתדהמתו בי.אמ.וו\ מרצדס\ אאודי\ פורשה (מחק את המיותר…) עוקפת אותו…

כן, גרמניה ידועה בעיקר בזכות מערכת הכבישים המעולה שלה והרכבים המעולים לא פחות שנוסעים על כבישיה ולכן אם אתם עומדים להשכיר רכב בגרמניה מוטב שתאצמו את הפתגם הידוע.

ברומא התנהג כרומאי ובגרמניה, דאג להשכיר רכב שבאמצעותו תוכל להנות מחווית הנהיגה ולהשתלב בתנועה המהירה.

השכרת רכב איכותי היא חלק אינטגראלי מחווית החופשה שלכם בגרמניה ובעוד שבמדינות אחרוצ מטרתו של הרכב היא בעיקר להביא אתכם בבטחה מנקודה א' לנקודה ב' בגרמניה חווית הנהיגה היא חלק חשוב מהחופשה.

כמו כן, גרמניה היא מדינה מישורית בחלקה הגדול (למעט חבל הרי באווריה) ולכן רוב הסיכויים שלא ממש תצטרכו לשכור רכב אוטמאטי, למעשה רכב אוטמאטי עשוי לפגום בחווית הנהיגה שלכם.

כחסיד גדול של רכבים אוטומאטים אני יכול להמליץ לכם בלב שלם לוותר על החוויה ולהנות מרכב איכותי עם גיר רגיל.

נושא נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא מזג האוויר, או ליתר דיוק, מיזוג האוויר…

בניגוד לרכבים בישראל שמגיעים תמיד עם מזגן, רכבים רבים בגרמניה אינם ממוזגים, ולנו כתיירים מהלבנט המהביל זה נראה לא טבעי, אולם במדינה סגרירית כמו גרמניה המזגן אינו הכרח ברוב ימות השנה ולכן צמצאו בסכנויות להשכרת רכב בגרמניה לא מעט רכבים שאינם מצויידים במערכת מיזוג אוויר.

אם אתם מתכננים להשכיר את הרכב בחודשי הקיץ חשוב שתקחו זאת בחשבון, כיוון שגם בגרמניה ישנם ימים חמים והשהיה ברכב לא ממוזג ביום חם עלולה להתגלות כתענוג מפוקפק למדיי.

עוד דבר שחשוב לקחת בחשבון כאשר משכירים רכב בגרמניה הוא הניווט בכבישים.

גרמניה היא מדינה ענקית ובמקרים רבים פניה לא נכונה עלולה להעלות אתכם על כביש מהיר שירחיק אתכם מהמקום שהתכוננתם לבקר בו ולגרום לבזבוז נוראי של זמן.

לכן, כאשר אתם מזמינים את הרכב דרשו בתוקף לקבל מכשיר ג'י. פי. אס.

זה אמנם יעלה לכם עוד כמה גרושים אבל יחסוך לכם זמן יקר.