בימינו, נמצאת ברזיל בתהליך צמיחה מקיף ביותר – הכלכלה המתפתחת, ההשקעה בתשתיות, העלייה בכמות התיירים – ביניהם ישראלים רבים (למרות הטיסה הארוכה) ועוד, גורמים לפריחתה. ברזיל היא מדינה ענקית בגודלה והיא מציעה למטיילים מגוון אטרקציות. אם אתם רוצים לשפר את הטיול שלכם בצורה משמעותית – לנוע בצורה חופשית ועצמאית ללא תלות בתחבורה ציבורית, להחליט מתי אתם רוצים לנסוע, כמה זמן אתם מעוניינים להישאר באתרים ועוד, כדאי לכם להשכיר רכב. בצורה זו תספיקו לבלות באתרים רבים יותר ותוכלו לצאת לטייל בערים השונות וליהנות ממראה הטבע. (במידה והייתם נעזרים בתחבורה ציבורית, היה לכם קשה לצאת מהערים).
ההרפתקנים שביניכם יוכלו לגלות מראות ומקומות חדשים שללא רכב לא היו מתגלים להם. בניגוד למדינות מתפתחות רבות, בהן לא מומלץ להשכיר רכבים (משום שהכבישים מסוכנים), השכרת הרכב בברזיל – בעיקר בערים הגדולות, היא אפשרית בהחלט. באמצעות הרכב השכור אשר כולל מערכת ניווט, תוכלו להגיע לכל יעד ולא תצטרכו לבקש הכוונה מהתושבים. יתרונות נוספים של השכרת הרכב הם שתוכלו לבחור גם בבתי מלון אשר נמצאים מחוץ לערים ולא תצטרכו לסחוב את הציוד והכסף שלכם.

הכבישים בערים הגדולות – נעים בקלות בכביש המהיר !
ייתכן כי תשתיות הכבישים בברזיל הושפעו מהצמיחה הכלכלית ומאירועי הספורט. כיום התשתיות נוחות ומאפשרות לנוסעים לנסוע ללא חשש. במידה והשכרתם רכב, תוכלו לנסוע בכבישים הראשיים של הערים הגדולות, בצורה זו תוכלו לבקר במגוון אתרי תיירות.
הכבישים המרווחים נבנו בצורה טובה ביותר ולכן תוכלו לנסוע במהירות וליהנות משפע האתרים והנופים אשר קיימים בברזיל. תוכלו לאסוף את הרכב מייד לאחר הנחיתה ולהמשיך לבית המלון. (באמצעות מערכת הניווט תוכלו למצוא את בית המלון שלכם בקלות ובמהירות). חברה איכותית אשר מספקת שירותי השכרת רכבים, תוכל לספק לכם בחירה בין מגוון רכבים – תוכלו להזמין רכב קטן ונוח, רכב משפחתי גדול, רכב משפחתי בינוני, תוכלו להזמין מכונית יוקרה ועוד. נוסף על כך, יהיה עליכם לשים לב לחוקי התעבורה, לכן מומלץ ללמוד את החוקים עוד לפני הנסיעה. בצורה זו תוכלו לשמור על הביטחון ועל הכיס.
הרכב שלכם יושב עליכם בול !
מכיוון שיש מגוון חברות אשר מספקות שירותי השכרת רכבים, חשוב לבצע בדיקה מקיפה ולבחון מספר חברות בצורה קפדנית. חברה איכותית תהיה חברה וותיקה אשר מתפרסת על פני מגוון מדינות, דוברת עשרות שפות ומספקת מגוון סוגים של רכבים. בצורה זו, יוכל כל לקוח לבחור את הרכב אשר מתאים לצרכיו ולתקציב אשר עומד לרשותו.
חברה אשר מספקת שירות במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, תוכל לטפל בכם בצורה היעילה והמהירה ביותר. כמו כן, היא תספק שירותי תיקונים, ביטוח במקרה של גניבה, ביטוח צד שלישי, ביטוח תאונות, ביטוח מע"מ והמחירים יהיו הוגנים ומשתלמים.