השכרת רכב בבוסטון
בוסטון היא עיר יוצאת דופן משום שיש לה איכות מסוג אחר. בוסטון לוקחת את החיים ברגוע, היא לא בלחץ ולא ממהרת להספיק. ולמרות זאת, יש הרבה מה לעשות בעיר, ישנם הרבה יעדים ואתרים שכדאי לבקר בהם, כמו למשל – מוזיאונים, פארקים ירוקים, מומלץ להגיע אל קיימברידג' – עיר האוניברסיטאות אשר נמצאת ליד בוסטון, מעבר לנהר הצ'ארלס, שם אפשר לבקר באוניברסיטת הרווארד, MIT, ברנדייס ועוד, אפשר לטייל בטיילת של הצ'ארלס ולשמוע הופעות בחינם (ההופעות מתקיימות בשעות הערב), תוכלו לצפות בהמוני אנשים רצים ברחובות (משום שג'וגינג הוא הספורט הלאומי בעיר), אפשר לבקר ב – Boston Common – פארק ענקי אשר נוסד בשנת 1634, בפארק ניתן לראות אנדרטאות שונות ופסלים, מזרקה עם בריכה ועוד, תוכלו לערוך סיור בנתיב החירות וללמוד על האתרים החשובים וההיסטוריה של העיר, (ניתן לשלם מספר דולרים ולקבל תדרוך ממדריך צמוד), אפשר לבקר בבית העירייה עם הכיפה מוזהבת, אפשר לטייל בשוק – Fanueil Hall & Quincy Market – שוק ססגוני ומלא דוכנים, אפשר לבקר בספרייה הציבורית המרשימה של בוסטון (הכניסה בחינם), בספרייה תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי חופשי ועוד.

נוסף על כך, כדאי לבקר ב- Prudential Tower – מגדל גבוה מאוד בו ניתן לצפות על בוסטון ומסצ'וסטס וליהנות ממסע קניות אנרגטי. כמובן שיש עוד מגוון אטרקציות בבוסטון, ולכן מומלץ להשכיר רכב איכותי מחברה אשר משכירה רכבים למגוון מדינות ברחבי העולם ומעניקה שירותים בעשרות שפות. חשוב מאוד לבחור בחברה איכותית אשר תהיה זמינה עבורכם במשך כל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע ותספק לכם בחירה בין מגוון סוגי רכבים. (רכבים גדולים אשר מתאימים למשפחות, רכבים קטנים, רכבים בינוניים, רכבי יוקרה מרשימים ועוד). כך, יוכל כל לקוח לבחור ברכב שמתאים למספר הנפשות, לתקציב ולטעמו האישי.

חוסכים לכם טרטורים וכאבי ראש
תוכלו להזמין את הרכב מהארץ, לקבל אותו מייד לאחר הנחיתה ולהמשיך ישירות אל בית המלון לצורך מנוחה והתאוששות מהטיסה. באמצעות הרכב הנוח והמרווח אשר כולל מערכת ניווט, תוכלו למצוא את דרככם בקלות ולחסוך זמן יקר. הרכב השכור יאפשר לגם לנוע בחופשיות ולהישאר בכל אתר כמה זמן שתרצו משום שלא תהיו תלויים בשעות הפעילות של התחבורה הציבורית. כמו כן, תוכלו לעצור עצירת נוחות, תוכלו לעצור בכדי לטייל בשטח, לצלם, לקנות שתייה ומזון ועוד.

עם החופש באה האחריות
במידה והחלטתם להשכיר רכב, יהיה עליכם ללמוד את חוקי התעבורה של בוסטון עוד לפני שתעלו על הכביש. חוקי התעבורה משתנים ממדינה למדינה ולכן חשוב להכין את עצמכם מראש. כך, תוכלו למנוע תאונות או קבלת קנסות. ידיעת חוקי התעבורה תאפשר לכם לשמור על עצמכם, על משפחתכם, על הנהגים בכביש, על הרכב ועל הכסף שלכם. לכן הקדישו זמן לכך, זה לא שונה לגמרי, רק מעט.