השכרת רכב בבולגריה
אם אתם מתכננים טיול בבולגריה, תוכלו לפנות אל חברה איכותית אשר מספקת שירותי השכרת רכבים. חברה טובה תספק שירותים למגוון מדינות בכל רחבי העולם. משום שיש מגוון חברות אשר מספקות שירותי השכרת רכבים, יש לבחון את החברות בקפידה ולבחור את החברה המתאימה ביותר. חברה מקצועית וותיקה תדאג לכם לכל הדרוש – היא תחזיק במגוון נרחב של רכבים (רכבים גדולים אשר מתאימים למשפחות, רכבים קטנים וקומפקטיים, רכבים יוקרתיים, רכבים בינוניים, קרוואנים ועוד), כך שכל אחד יוכל למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורו.
החברה תהיה זמינה עבור הלקוחות בכל שעות היממה ובכל ימי השבוע, בצורה זו תוכלו לקבל שירות מהיר. נוסף על כך, החברה תעניק את כל הביטוחים הדרושים – ביטוח לתאונות, ביטוח מע"מ, ביטוח למקרה של גניבה, ביטוח צד שלישי והיא תספק שירותי תיקונים ולא תגביל את הקילומטרז. הרכב המאובזר והאיכותי יכיל מערכת ניווט, ותוכלו לקבל אותו מייד לאחר הטיסה ולהמשיך אל בית המלון שלכם אשר יכול להימצא גם מחוץ למרכז העיר.

סופיה, בורגס, ורנה – חיי לילה, תרבות ומרחבים
סביר להניח שתבקרו בסופיה, עיר צעירה ומלאת חיים. סופיה היא עיר הבירה של בולגריה והיא מחוז עצמאי (משום שהיא גדולה מאוד). הקרקע של מרכז סופיה נמצאת על היסודות של ההתיישבות הרומית. סופיה מציעה לתיירים מגוון אטרקציות כמו מסגד, שדרת מריה לאוזה, מרחצאות, בית כנסת, מרכזים בהם ניתן לקנות מזון, כנסיות ועוד. כמו כן, תוכלו לבקר בגלריית האומנות הלאומית, במוזיאון הארכיאולוגי ובמוזיאון האתנוגרפי אשר נבנה בשנת 1873.

נוסף על כך, תוכלו ליהנות מחיי לילה וסופי שבוע אנרגטיים – תוכלו לשבת בבתי קפה, מסעדות, תוכלו ללכת לקזינו, לשבת בבארים, לבקר בגלריות, לטייל בפארקים, לצאת לקניות, לצאת לסיורים ואפילו לעשות סקי לא רחוק מהעיר. תוכלו לנסוע גם לבורגס, עיר נמל אשר נמצאת במזרח בולגריה, לחופיו של הים השחור . העיר מכילה מגוון עיירות נופש ובתי מלון והיא שופעת באתרי תיירות – תוכלו לצאת למסע קניות, לשבת בברים, לצאת למועדונים, לצפות בציפורים הנודדות אשר מגיעות לאגמים, תוכלו לבלות במסיבת חוף מדליקה ותוכלו לבקר בורנה היפה אשר שוכנת לחופו של המפרץ השקט. מומלץ לבקר בורנה בעיקר בעונת הקיץ ולשבת בחופים הזהובים. כמו כן תוכלו לבקר במוזיאונים, ברים ועוד.

נוח לכם ברכב השכור
באמצעות השכרת הרכב תוכלו לחסוך זמן רב ולבקר במגוון ערים ואתרים ייחודיים בבולגריה. כמו כן, יהיה לכם קל להגיע משום שהרכב יכיל מערכת ניווט ולא תהיו תלויים בשעות הפעילות של התחבורה הציבורית. נוסף על כך, תוכלו לעצור עצירות נוחות, תוכלו לעצור בכדי לצלם את הנוף, להתרענן או לקנות מזון ושתייה. בכדי לשמור על הביטחון, מומלץ ללמוד את חוקי התעבורה של המדינה, שכן לכל מדינה יש חוקים משלה.