השכרת רכב בתאילנד – חופשה עצמאית בראש שקט !
תאילנד הגדולה והרחבה מכילה היסטוריה עשירה, חולות זהובים אשר מתאימים לחובבי בטן – גב, מקדשים אשר עומדים בראשי ההרים ומפוזרים על פני המדינה, מנזרים בהן ניתן לישון וללמוד כיצד לבצע מדיטציות וזן בודהיזם, מזונות שונים בצבעים וסגנונות אשר משתנים בהתאם למקום, נופים מרהיבים, כפרים, אזורי חקלאות, יערות ירוקים, שמורות טבע – כמו למשל שמורת ציפורים, שמורת ציפורי מים, שמורות של חיות מוגנות, נופים מרהיבים, מרכזי קניות, ארמון המלוכה, מקדש השיש, חוות התנינים, המוזיאון הלאומי של בנגקוק, ביתו של ג'ים תומפסון (בניין אשר מכיל פסלים, ציורים, חפצים מסורתיים, חנות משי ועוד), פארק לומפיני, מקדש הבודהה השוכב, מוזיאון הבובות, כיכר סאנאם לואנג, טיול אומגות, טיפוס חבלים, צפייה בקופים, חסידות, סנאים, הליכה על חבלים, מקדש הפיל, ערים מרכזיות כמו- בנגקוק- עיר הבירה הדינאמית, ערים נוספות ועוד.

רכב אחד – הבדל ענק ! אתם מספיקים לבקר במגוון אתרים מרתקים ולא תלויים באיש !
אם אתם מעוניינים לשדרג את הטיול שלכם, תוכלו להשכיר רכב מחברה איכותית אשר מספקת שירותי השכרת רכבים. מכיוון שהשוק מכיל מגוון חברות אשר עוסקות בתחום השכרת רכבים בארץ ובחו"ל, יש לבחון מספר חברות בקפדנות – לבחון אילו שירותים מציעה לכם החברה, להשוות בין מחירי הרכבים ועוד. חברה מנוסה אשר מספקת שירות למאות מדינות, דוברת עשרות שפות, מחזיקה מגוון רכבים (רכבים גדולים אשר מתאימים למשפחות, רכבים בינוניים, רכבים קטנים ונוחים ועוד, תאפשר לכל נוסע לבחור ברכב המתאים ביותר. כמו כן, תספק החברה ביטוח לתאונות, ביטוח מע"מ, ביטוח צד שלישי, ביטוח במקרה של גניבה, שירותי תיקונים, היא לא תגביל את הקילומטרז' ועוד. המחיר הסופי והאפשרות לאסוף את הרכב כבר בשדה התעופה, לאחר הנחיתה ולחסוך את השימוש בתחבורה ציבורית יקלו עליכם עד מאוד, בעיקר אחרי הטיסה הארוכה ועוד יותר אם אתם נוסעים עם ילדים. כמו כן, יכלול הרכב מערכת ניווט, כך שתוכלו להגיע לכל מקום בקלות (כולל אל בית המלון שלכם).

כל ההנאות של העיר הגדולה – בנגקוק !
באמצעות הרכב תוכלו ליהנות מכל האפשרויות, הבילויים והאטרקציות שיש לבנגקוק להציע. בנגקוק הינה עיר תוססת אשר מושכת מגוון תיירים. השכרת הרכב תסייע לכם להגיע ממקום למקום תוך זמן קצר, גם כאשר המרחק גדול. החופש, אי התלות בתחבורה הציבורית, אי התלות במזג האוויר (משום שאתם נמצאים במכונית אשר מכילה מערכת חימום וקירור) והיכולת למצוא את הדרכים בקלות, יגרמו לחופשה שלכם להיות נפלאה. נוסף על כך, יהיה לכם קל לצאת מהעיר ולבקר בערים מרתקות נוספות ותוכלו לעצור לצורך נוחיות, מנוחה, קניית מזון ושתייה, צילום ועוד. כל אלו יקלו עליכם במהלך הטיול, בעיקר אם נסעתם עם ילדים אשר עשויים להיות חסרי סבלנות.