השכרת רכב בוושינגטון
וושינגטון די סי היא עיר הבירה של ארצות הברית. העיר קיימת משנת 1790 והיא נמצאת על הגדה הצפונית של נהר הפוטומק. בדרום מערב, גובלת וושינגטון במדינת וירג'יניה ומצדדיה האחרים היא גובלת במדינת מרילנד. אם החלטתם לבקר בוושינגטון, תוכלו ליהנות ממגוון אתרים מרתקים. מרבית האטרקציות נמצאות בלב העיר – במו"ל. וושינגטון מכילה מגוון מוזיאונים לאומנות והיסטוריה, אנדרטאות, מבנים ממשלתיים, מדשאות נרחבות, גנים ועוד. כמו כן, תוכלו לצפות בבית הלבן, באנדרטת הנשיא השלישי ג'פרסון, באנדרטה לזכר לינקולן, באנדרטה לזכר מלחמת וויאטנם ועוד. אם אתם חובבי מוזיאונים, וודאי תמצאו את העיר מעניינת ביותר – תוכלו לבקר בגלריה הלאומית לאומנות, לצפות ביצירות מהמאה ה- 13 ועד המאה ה-19 ותוכלו לצפות באומנות עכשווית. כמובן שתוכלו להצטרף לסיור מודרך ולצפות בסרטים והרצאות. נוסף על כך, תוכלו להגיע לקונצרטים ללא תשלום. הקונצרטים נערכים בימי ראשון בערב.
מגוון מוזיאונים מרתקים
וושינגטון מכילה מגוון מוזיאונים נוספים, ביניהם תוכלו לבקר במוזיאון ההיסטוריה של הטבע. למוזיאון זה יש 3 קומות והוא מציג חרקים, מאובנים, חיות עתיקות, מחצבים ועוד. כמו כן, ניתן לצפות בסרטי IMAX והכניסה ללא תשלום.נוסף על המוזיאונים הללו, מומלץ לבקר במוזיאון השואה. בכל ארבעת הקומות של המוזיאון מוצגת תערוכה של ניצולים, עדויות, צילומי וידיאו ומסמכים מצמררים. הכניסה ללא תשלום אבל צריך לקבל אישור כניסה לפי זמנים.

כמו כן, תוכלו לבקר במוזיאון התעופה והחלל אשר מתאים לכל הגילאים, הכניסה ללא תשלום, תוכלו לבקר במוזיאון הריגול הבינלאומי אשר עוסק בהיסטוריה של תורת הריגול, תוכלו לטייל בגן הפסלים אשר כולל מזרקה ובריכה ועוד.
הרכב שמשדרג את הנסיעה
כמרבית המטיילים, וודאי תרצו גם אתם להספיק לבקר במגוון נרחב של אתרים, ולכן, כדאי לכם להשכיר רכב.השכרת רכב בוושינגטון, תאפשר לכם לנוע בקלות ובחופשיות – לא תצטרכו להזמין מוניות ולשלם סכומים גבוהים, לא תהיו תלויים בשעות הפעילות של התחבורה הציבורית, אם תרצו להישאר באתרים מסוימים זמן ממושך יותר, תוכלו לעשות זאת, תוכלו לבחור בבית מלון אשר נמצא במרחק מהאתרים השונים, תוכלו ליהנות מאינטימיות במהלך הנסיעה ותוכלו לעצור לצורך התרעננות מתי שרק תרצו.