השכרת רכב בדרום אמריקה
דרום אמריקה מתפרשת על פני שטח עצום והיא מציעה למטיילים מגוון אפשרויות. אם בחרתם בטיול בדרום אמריקה, סביר להניח שתבחרו – כמו מרבית המטיילים, בטיול רגלי. בכדי לשפר את איכות הטיול, מומלץ עבורכם להשכיר רכב ולהשתמש בו בכדי להגיע לנקודות מרכזיות.
אז רגע לפני שמתכננים טיול לדרום אמריקה כדאי לבדוק את הנושא

באמצעות הרכב תוכלו לחסוך אנרגיה ולהשקיע אותה בטרק עצמו ולא בהגעה אל הטרק. (משקל התרמיל עשוי להגיע לכ- 20 ק"ג, מדובר על משא כבד למדיי). באמצעות הרכב תוכלו להקל על עצמכם בסחיבת המשא אשר כולל אוהלים, תרמילים, כלי בישול, שקי שינה, מזון, שתייה ועוד.
מה בנוגע לערים המרכזיות ?
נוסף על הטיולים המרתקים, תוכלו לבקר בערים המרכזיות של דרום אמריקה – תוכלו לבקר בבואנוס איירס – ברחוב הראשי אשר נקרא – – Av.De Mayo שם, תוכלו לצפות באוכלוסייה האנרגטית, לבקר באצטדיון בוקה – לה בומבונרה הפופולארי ולצפות באנשים שרים וצורחים בהתרגשות, תוכלו לטייל בשכונת בוקה הצבעונית ולצפות ברקדני הרחוב, לשבת בבתי קפה ועוד, תוכלו לבקר בבונד סטריט – חנות מגניבה בה עובדים מקעקעים ואומני פירסינג מנוסים ומקצועיים (יש לציין כי הם מקפידים על סטריליות ומחירים נוחים), תוכלו לבקר בקולנוע החדיש ביותר בבואנוס איירס ולצפות במגוון סרטים, תוכלו לעשות צניחה חופשית וליהנות משפע אטרקציות מלהיבות. מומלץ להחנות את הרכב ליד היעד ולשוטט ברחובות העיר. כמו כן, תוכלו לנסוע עם הרכב המושכר ולבקר בברזיל, קוסטה ריקה ארגנטינה או אקוודור (מדינה פחות מפותחת מהאחרות), חשוב מאוד שתנהגו בזהירות שכן הדרך מכילה רכסי הרים, קרחונים, מדבריות ועוד.
מגוון רכבים להשכרה – בחרו ברכב המתאים ביותר !

דרום אמריקה מכילה מגוון מדינות וחברה טובה אשר מספקת מגוון סוגי רכבים תוכל להתאים לכם את הרכב הדרוש. תוכלו להשכיר רכבים גדולים, קטנים, רכבים אשר מתאימים למשפחות ועוד, והם ישתנו בהתאם לגודל, יכולת העבירות, יוקרתם וכו'. תוכלו לשכור למשל מכונית פולסו ואגן גולף בארגנטינה ולשלם 100 דולר ליום, תוכלו להשכיר רנו מגאן ב- 140- 150 דולר ליום ועוד. לפני הבחירה בחברת השכרת הרכבים, מומלץ לבחון מספר חברות משום שלא כל החברות מעניקות שירות ברמה גבוהה. חברה וותיקה אשר עוסקת בתחום במשך שנים רבות, מספקת שירות ליותר מ- 100 מדינות, דוברת מגוון שפות, מספקת ביטוח לתאונות, ביטוח מע"מ, ביטוח צד שלישי, ביטוח למקרה של גניבה, שירותי תיקונים, לא מגבילה את הקילומטרז', גובה מחירים אטרקטיביים, זמינה במשך כל שעות היממה, 7 ימים בשבוע, מספקת שירות מהיר ויעיל ומאפשרת ללקוח לקבל את הרכב לאחר הנחיתה (כך שלא תצטרכו להזמין מונית יקרה או להיסחב עם המטען באוטובוסים) – בשדה התעופה, תהיה חברה איכותית. באמצעות מערכת הניווט שבמכונית, תוכלו למצוא את בית המלון שלכם בקלות ולנוח לאחר הטיסה המעייפת.
בצורה זו תוכלו לחסוך זמן, מאמצים וכאבי ראש.