השכרת רכב באנגליה – נוסעים מסביב לביג בן ומספיקים לבקר במגוון נרחב של אתרים !
אנגליה מושכת מגוון תיירים מכל קצוות העולם והסיבות לכך רבות : אנגליה מכילה תרבות עתיקה, נופים, אדריכלות, מוזיאונים, הצגות נפלאות, מחזות זמר, בתי קולנוע אשר מציגים מגוון סרטים, מרכזי קניות מדליקים, מגוון אירועי ספורט כמו למשל – מרוץ סירות של אוניברסיטת אוקספורד – קייממברידג' (המרוץ נערך בנהר התמזה בסוף חודש מרץ), מרוץ סוסים גראנד נשיונל, אליפות טניס, גמר גביע בכדורגל ועוד. כמו כן, מומלץ לבקר בתערוכת הפרחים בצ'לסי, בפסטיבל גלאסטונברי אשר נערך על המדשאות, בפסטיבל הבינלאומי היוקרתי לאומנות, בפסטיבל לתיאטרון, אפשר לשבת בברים, לסעוד במסעדות, לשבת בתי קפה ועוד. שפע האטרקציות מתאימות למשפחות, יחידים, בני זוג וקבוצות. בכדי לשפר את איכות הטיול – לנוע באופן עצמאי, לחסוך בזמנים ולהקל על ההתמצאות בדרכים, מומלץ להשכיר רכב.

תוכלו לפנות אל חברה אשר מספקת שירותי השכרת רכבים ולקבל את הרכב כבר לאחר הטיסה, בשדה התעופה. הרכב יכיל מערכת ניווט אשר תקל עליכם במהלך כל הטיול ותסייע לכם להגיע אל כל היעדים בקלות ובמהירות גם אם הם נמצאים במרחק זה מזה. באמצעות השכרת הרכב לא תצטרכו להיות תלויים בתחבורה הציבורית ולהדחק בין ההמונים. כמו כן, לא תצטרכו להזמין מוניות ולשלם סכומי כסף גבוהים.
מגוון חברות אשר מספקות שירותי השכרת רכבים. אז איך בוחרים בחברה מתאימה ?

השוק מכיל מגוון חברות אשר מספקות שירותי השכרת רכבים, חלק מהחברות טובות יותר וחלק פחות. לכן, יש לבדוק את החברות בקפידה – לבצע השוואת מחירים, לקרוא המלצות אשר נמצאות באתרים, לבחון את דגמי הרכבים הקיימים ולבקש המלצות מחברים וקרובי משפחה אשר שכרו רכב בחו"ל. חברה מקצועית תעניק שירות למעל 100 מדינות ברחבי העולם. כמו כן, תהיה החברה זמינה לאורך כל שעות היממה במשך כל ימי השבוע ותספק את כל הביטוחים הדרושים.

חברה מנוסה וותיקה אשר מחזיקה מגוון סוגים של רכבים, תאפשר לכם לבחור בין רכבים גדולים אשר מתאימים למשפחות, רכבים קטנים, רכבי יוקרה ועוד. כך, תוכלו להתאים את הרכב לצרכים שלכם, למספר הנפשות, לתקציב ולטעמכם האישי. הנסיעה ברכב תאפשר לכם לבצע עצירות נוחות, עצירות לצורך קניית מזון ושתייה, תוכלו לעצור בכדי לצלם את הנופים, תוכלו לעצור בכדי להתרענן או לנוח ועוד.

חוקי הדרכים באנגליה – באנגליה נהג כאנגלי !
אל לנו לשכוח כי באנגליה נוהגים בצד השמאלי של הכביש. מדובר בחוויה שונה לגמרי מהנהיגה אליה אנו רגילים. בכדי לשמור על הבטיחות, יש להכיר את חוקי התעבורה מבעוד מועד, לנסוע במהירות המותרת, להנמיך את המהירות כאשר מזג האוויר אינו נוח ולשמור על ערנות. בכדי לסייע לעצמכם – זכרו כי הנהג צריך לשבת במושב הקרוב ביותר למרכז הכביש.