השכרת רכב באלסקה – שפע של אטרקציות
אם החלטתם כי יעדכם הוא אלסקה, מומלץ עבורכם לבקר בסיטקה, הבירה של אלסקה הרוסית. בסיטקה, תוכלו למצוא שילוב בין התרבות האינדיאנית, התרבות הרוסית והתרבות האמריקאית, שילוב זה, אשר כולל היסטוריה ייחודית, הינו מעניין מאוד. כמו כן, כדאי לבקר בפארק הלאומי של סיטקה, הפארק ממוקם מחוץ לעיר התחתית והוא נבנה סביב שרידים של מצודה, נוסף על כך, תוכלו להצטרף לסיור רגלי ביער גשם. במהלך הטיול תצפו בעמודי טוטם אשר הביא אדם בשם "הנסיך מווילס" ועוד.

ממרכז המבקרים ועד לדוב גריזלי מפוחלץ – אירועים וחוויות
מומלץ לבקר במרכז המבקרים של העיר, מדובר על אחד המבנים המרשימים ביותר באלסקה והוא קיים משנת 1967. האתר משמש כאכסניה של המוזיאון ההיסטורי והוא כולל מודל של סיטקה. המודל העתיק קיים משנת 1867, במהלך אותה שנה, עברה השליטה באלסקה מהרוסים אל האמריקאים.

נוסף על כך, תוכלו לצפות בקופסאות תה סיני עתיקות, תמונות, כלים שהיו שייכים לילידים ונשקים שהיו שייכים לרוסים. במידה ותבקרו במקום במהלך הקיץ, תוכלו ליהנות מאטרקציה נוספת – מופע ריקודים מזרח אירופאי אשר כולל 6 רקדניות כאשר 3 מתוכן לבושות כגברים מהצבא האדום.
נוסף על כך, תוכלו לבקר במוזיאון אוניברסיטת אלסקה ותחנת המחקר לחיות גדולות. תוכלו לצאת לסיור רגלי ולצפות בכבש המושק, אייל הצפון, תקבלו הסבר על דרכי ההישרדות שלהם בקור, תוכלו לצפות בדוב גריזלי מפוחלץ בגובה של כמעט שלושה מטרים, תראו ביזון ערבות מאובן ועתיק ביותר, תצפו באביזרים וסירות של ילדים מאלסקה ומרחבי המדינה ועוד.

למה כדאי לכם להשכיר רכב באלסקה ?
נוסף על כל האתרים והאטרקציות שהוזכרו, מציעה אלסקה מגוון פעילויות נוספות, ובכדי להספיק לבקר בכמה שיותר מקומות, מומלץ להשכיר רכב. השכרת רכב תאפשר לכם לנוע בקלות וללא תלות בשעות הפעילות של התחבורה הציבורית, בצורה זו תוכלו להישאר בכל אתר כמה זמן שתרצו ומכיוון שהרכב מכיל מערכת ניווט, יהיה לכם קל למצוא את היעדים השונים. כמו כן, תוכלו לעצור את הרכב לצורך עצירת נוחיות, לצורך שתייה, אכילה ומנוחה.